안나 켄드릭 Anna Kendrick - 컵스 Cups (Pitch Perfect's "When I'm Gone") MV_가사번역

반응형

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

우리나라 연예인으로 치면 도희같은 느낌이 드는...

섹시하면서도 귀여운 아가씨~ 안나 켄드릭~의 컵송..

피치 퍼펙트라는 영화에 나와서 더욱 유명하죠..ㅎㅎ

 

 

I got my ticket for the long way 'round
난 멀리 갈 수 있는 티켓이 있어

Two bottle 'a whiskey for the way
위스키 두병을 가지고 갈 꺼야

And I sure would like some sweet company
그리고 난 당연히 그곳을 좋아할꺼야

And I'm leaving tomorrow, wha-do-ya say?
그리고 난 내일 떠날꺼고, 뭐라고 했어?

When I'm gone
내가 갈때 쯤에

When I'm gone
내가 갈때 쯤에

You're gonna miss me when I'm gone
내가 널 떠나면 네가 날 그리워하겠지

You're gonna miss me by my hair
넌 내 머리카락을 그리워할꺼고

You're gonna miss me everywhere, oh
넌 내 모든걸 그리워할꺼야, Oh

You're gonna miss me when I'm gone
내가 널 떠나면 네가 날 그리워할꺼야

x2


I've got my ticket for the long way 'round
난 멀리 떠날 수 있는 티켓을 가지고 있어

The one with the prettiest of views
꽤 멋진 풍경들도 볼 수 있을꺼야

It's got mountains, it's got rivers, it's got sights to give you shivers
거기엔 산들도 있을꺼고, 강들도, 너에게 좋은 느낌을 주는 것들도 있겠지

But it sure would be prettier with you
하지만 너와 가면 더 좋을거 같아


When I'm gone
내가 갈때쯤에

When I'm gone
내가 갈때쯤에

You're gonna miss me when I'm gone
내가 널 떠나면 네가 날 그리워 하겠지

You're gonna miss me by my walk
넌 내 걸음 걸이를 그리워 할꺼고

You're gonna miss me by my talk, oh
넌 내 얘기들을 그리워하겠지, oh

You're gonna miss me when I'm gone
내가 널 떠나면 네가 날 그리워 할꺼야
x2

 

 

 

 

 

 

반응형

이 글을 공유하기

댓글

Designed by JB FACTORY